piątek, 2 stycznia 2015

Pierwsze kroki :)

Witam wszystkie kruszynki :*


Tak więc ogarnianie siebie samej jakoś idzie, poszukiwanie motylków również niesie jakieś postępy no to może czas zająć się konkretami i przejść to odpowiedniej tematyki ;) ?




Na początek nie chcę przesadzić z rygorem, nie chcę za bardzo minimalizować sobie liczby kcl. bo wiem, że to może przynieść nie koniecznie dobre skutki :C Zacząć bym chciała od uregulowania swojego jedzenia, co do dziennych kcl w sumie mieszczę się w 1000.. ale jest to strasznie nie regularne... więc na sam początek stawiam sobie granice 1000 kcl i 3-4 posiłków dziennie.. nigdy nie mam czasu na jedzenie więc zazwyczaj kiedy jem to zjadam ogromne porcje.. jest to jeden konkretny posiłek dziennie albo 2, tak dosłownie bomba kaloryczna i nie wnosi to nic dobrego ;/ dlatego pierwszy miesiąc zaczynam od stabilizacji później poszukam czegoś bardziej ambitnego :D


Od następnego postu zacznę dodawać bilanse, dziś w sumie za późno wstałam znów tylko jeden, kaloryczny posiłek :( ale już plany są teraz trzeba się do nich zastosować..

2 komentarze:

  1. Podchodzisz do diety bardzo rozsądnia, aż zazdroszcze :D
    A co do starych znajomych to znam to, kiedys prowadziłam fotobloga o odchudzaniu i dziś szukałam ludzi, oniemiałam, jedna dziewczyna która była mi bliska w ostatnim wpisie ważyła 33 kilo i walczyła o życie a niestety nie mam z nią kontaktu. Dużo sie pozmieniało, za dużo.
    M (http://byc-wymarzona.blog.pl/)

    OdpowiedzUsuń
  2. Możemy mieć tylko nadzieję, że odeszły i są szczęśliwe :)
    Fajny plan, na pewno dasz sobie radę z realizacją.
    Pozdrawiam =]

    OdpowiedzUsuń