niedziela, 4 stycznia 2015

Wegetarianizm

Witam Kruszynki :*

Dziś trochę o moim wegetarianizmie ;) Od 3 lat nie jem mięsa w ogóle, ale ryby to moja miłość i nie potrafię z nich zrezygnować, co w sumie mi tylko na dobre wychodzi :D Szczerze to odkąd zrezygnowałam z mięsa, to dużo lepiej się czuję... A wszystko zaczęło, się od tego jak zobaczyłam na żywo bicie świni i to w nie fajnych warunkach. Było lato koło 30 stopni, brudny chlew, pełno much i ta biedna świnia uwieszona na sznurze. Po takim widoku obrzydzenie nastąpiło od razu, potem jeszcze kilka filmów na yt i nie ma mowy o tknięciu się nawet drobiu :/
Ale no nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.. od dawana chciałam być wegetarianką, zawsze było mi szkoda zwierząt, a wegetariańska kuchnia mi się podobała .. kolorowa, apetyczna, lekka :D









Prócz bezpośrednich korzyści związanych z wegetariańską kuchnią, jest to też prosta wymówka aby odmówić jedzenia.. Obiady u babci odpadają, często na jakiś wyjazdach muszę zrezygnować z posiłków, pizza, kebaby, z przyjaciółki również out, a dania w domu często gotuję Sobie sama i mogę zadbać o ich kaloryczność :)





Tak więc jak najbardziej polecam !! Spróbować choć by na jakiś czas fajne doświadczenie i wyzwanie dla naszej samokontroli ! :*


5 komentarzy:

  1. Przy mojej miłości do mięsa wegetarianizm jest niestety wykluczony :D Cieszę się jednak, że Tobie taka dieta służy ^^
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piatka, ja też od 3 lat nie jem mięsa,tylko ryba jem-uwielbiam je ;)
    Powodzenia kochana i zapraszam tez do mnie na mojego bloga + Dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wegetarianką nie jestem, ale lubię wmawiać innym że nie jem mięsa, zawsze tak można się wykręcić od posiłków <3 To znaczy zwykle nie jem bo mi nie smakuje i nie mam ochoty.
    Powodzenia i zapraszam też do siebie^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię mięso... oczywiście lekkie w małych ilościach, a ryby... no kocham ♡ Tak wgl... nie jedzenie mięsa to wegetarianizm, a mięsa, ryb i wyrobów zwierzęcych to weganizm :)
    No cóż życzę ci powodzenia i trzymaj się chudo ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie przeszłabym na wegetarianizm ale niestety mam celiakie co wyklucza wszystkie zboża itp. więc gdybym miała zrezygnowac jeszcze z mięsa to już naprawde mało co mogłabyym jeść, no i mam anemie i to też wyklucza wegetarianizm :c
    M. (byc-wymarzona.blog.pl)

    OdpowiedzUsuń