sobota, 3 stycznia 2015

Więcej wyzwań !


Witam Was :*

Póki co moje żywieniowe wyzwanie jest z pozoru dość łatwe ;) Dlatego myślę nad czymś więcej.. Samo jedzenie nie wystarczy przydał by się jakiś sport, a może coś więcej ?

*Pamiętam, jak wcześniej aktywnie uczestniczyłam w świecie motylków i wtedy dość sporo dziewczyn próbowało zimnych kąpieli, to pozwala na szybsze spalanie kalorii dlatego zawsze przed kąpielą będę wskakiwała do lodowatej wody zacznę od 10 min. :D zobaczymy co potem..


* Od jakiegoś czasu trenuję boks, na treningach dają nam nie zły wyciski, dlatego moje założenie jest solidnie uczestniczyć w treningu min. 4 x w tygodniu



*Na pewno do większej motywacji przyda się czytanie książek o odpowiedniej tematyce, może do tego jakieś filmy i muzyka ? :) zobaczę co znajdę ^^


* I chcę zacząć biegać ale no czas tylko w weekendy będzie, co w sumie dobrze się składa  bo w tygodniu 2 godziny treningu dziennie mnie wykańcza :)




Choć w sumie w moim przypadku trzymanie się 3-4 posiłków dziennie nie należy do najprostszych, ciągle zapominam o jedzeniu O.o ale za to kiedy już jem posiłek to pilnuję wielkości i kaloryczności porcji

Bilans
2 jajka na miękko ~ 200 kcl
mała porcja spaghetti (150g) ~ 400 kcl
 Razem-600 kcl :)

Póki co bd starała się zawyżać liczbę kcl - to jakoś wpływa na moją podświadomość i czuję się bardziej napchana :D



3 komentarze:

  1. Witam nową koleżankę :) Ja też można powiedzieć wracam, bo przez ostatnie tygodnie miałam załamanie i jadłam co popadnie i ile popadnie. Dlatego od poniedziałku startuję z HSGD, może się przyłączysz? :D
    Trzymam kciuki i czekam na dalszą relację ;*
    Tenshi Kaosu

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze ruchu :D
    Ja jestem przysłowiowym leniem i mój jedyny ruch ogranicza się do tańca z ogniem haha. Zapominasz o jedzeniu ? ahha jak to możliwe ? :D
    M (byc-wymarzona.blog.pl)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli szukasz jakiejś "motylkowej" muzyki, zajrzyj na kanał 'anamiamusic' na youtubie. Mam nadzieję, że Ci się spodoba :)
    Ładny bilans, choć 200 kcal na dwa jajka na miękko to trochę dużo... Ale z drugiej strony zawyżanie bilansów też jest niezłą motywacją :D
    Powodzenia kochana, trzymaj się ;)

    OdpowiedzUsuń